4. DE MEERWAARDE

De meerwaarde voor alle partijen

WIT_Behoefte samenleving

Behoefte van de Samenleving

Menskracht, middelen, massa (netwerk), munten en media

WIT_Interesse & talent medewerkers

Prioriteit en doelstelling Bedrijf

Goed nabuurschap, aantrekkelijke werkgever, versterken imago en reputatie

WIT_Prioriteit en doelstelling bedrijf

Interesse en talent van Medewerkers

Zingeving, inspiratie, voldoening, horizonverbreding, loyaliteitsgevoel, competentie-ontwikkeling en plezier

Maatschappelijke dag Cadettencorps KMA

“Ook wij willen jullie bedanken voor de geweldige hulp afgelopen vrijdag.! Ondanks de regen werd er gewoon aangepakt en het was zeker geen licht werk wat er verricht is.Gelukkig heb ik de cadetten een dik verdiende  lunch kunnen geven waarna ze in de middag met 2 klassen de sportzaal zijn ingedoken. Helemaal geweldig vond de jeugd dit. Dit is zeker voor herhaling vatbaar!”

Marianne Zuidgeest
Basisschool het Noorderlicht

Maatschappelijke Corpsdag KMA
Foto Betrokken Ondernemers Breda

BUas bij Het Kasteel
Foto BUas

BUas bij Het Kasteel

“Wat is het geweldig goed gegaan zeg gisteren en wat was het een Bijzonder Uitermate Actief Stel mensen. Het is dat ze verder moesten voor de lunch maar anders waren ze gewoon doorgegaan, ze zijn tot de laatste minuut aan het werk gebleven, wat een enthousiasme zit er in het onderwijs zeg 🙂. Ons terrein heeft een ware metamorfose ondergaan, aan ons nu de zware taak dit op hetzelfde niveau te houden, we gaan ons uiterste best doen.
Jullie weer ontzettend bedankt voor alles en hopelijk tot een volgende keer.”

Kees van Capelle
Conciërge technische dienst Het Kasteel

10-jarig jubileum Betrokken Ondernemers Breda

“Bedankt voor de mooie avond. Mijn collega Nanny en ik hebben ervan genoten.  Op naar de volgende 10 jaar met jou als geluksmakelaar! En nu thuis nog even nagenieten met een lekker stuk van Tony’s Chocolonely.😋”